WYKWALIFIKOWANA KADRA, ZADOWOLENIE KLIENTÓW ORAZ AUTOMATYZACJA – TO NASZE ATUTY.
Od 1992 roku nieprzerwanie świadczymy usługi księgowe oraz doradztwa podatkowego. W Naszej kancelarii oferujemy kompleksową obsługę przedsiębiorców, zapewniając skuteczną pomoc oraz efektywne rozwiązywanie problemów z zakresu rachunkowości i podatków. Nasze zaangażowanie, doświadczenie oraz stale pogłębiana wiedza powoduję zadowolenie Klientów.
Nasi pracownicy i współpracownicy to osoby niebojące się nowych wyzwań – zakres naszych zadań stale zmienia się i rozszerza w odpowiedzi na pojawiające się potrzeby i oczekiwania. Przez lata udało nam się stworzyć zespół, legitymujący się odpowiednim wykształceniem, stosownymi kwalifikacjami oraz bogatym doświadczeniem zawodowym; pracownicy samodzielnie obsługujący Klientów posiadają wszystkie wymagane uprawnienia. Dzięki temu Nasi Partnerzy mogą skupić się na rozwoju własnych biznesów, oszczędzić czas, obniżyć koszty prowadzonych działalności oraz polegać na fachowcach w swojej księgowości. Inwestycja w zaplecze IT oraz nowoczesne technologie sprawiają, że możliwe jest przekazanie nam dokumentów bez konieczności wychodzenia z domu.
Udostępniamy Panel Klienta, który umożliwia zarządzanie dokumentami (płatności, przeglądanie, raportowanie) oraz aplikację do wystawiania faktur sprzedaży wraz z możliwością generowania raportów.
sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy,
prowadzenie akt osobowych pracowników, – przygotowywanie umów cywilnoprawnych,
ewidencja czasu pracy, – sporządzanie dokumentów dotyczących przebiegu zatrudnienia,
prowadzenie rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP,
sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
obsługa kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i ZUS,
przygotowywanie list płac pracowników (umowy o pracę) oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych,
sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych do ZUS oraz imiennych raportów dla osób ubezpieczonych,
obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych z tytułu dokonanych wypłat (dawniej PIT-4),
sporządzanie informacji i zeznań rocznych PIT-11, PIT-40, PIT-8AR, PIT-4R,
ustalanie prawa do wynagrodzenia chorobowego oraz zasiłków: chorobowego, macierzyńskiego, opiekuńczego i wypadkowego oraz naliczanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami,
prowadzenie ksiąg rachunkowych,
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
projektowanie, modyfikowanie i aktualizacje planów kont,
opracowywanie polityki rachunkowości,
ewidencjonowanie dokumentów w księgach,
prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia,
Jeśli zakładasz firmę i potrzebujesz adresu do jej rejestracji - oferujemy usługę Wirtualnego Biura.
Oznacza to, że zaoszczędzisz na wynajmie powierzchni biurowej, otrzymasz skan dokumentu, który zostanie dostarczony na adres Biura, odbierzesz u nas korespondencję kierowaną do Twojej firmy oraz zyskasz adres w rozwijającej się części Wrzeszcza. Panel Klienta Biura Wirtualnego powoduje, że na bieżąco będziesz mógł administrować swoimi sprawami z miejsca, w którym aktualnie się znajdziesz – potrzebujesz do tego tylko dostępu do Internetu. Klientom korzystającym z usług Wirtualnego Biura oferujmy również usługi księgowe i kadrowo-płacowe.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dowiedz się więcej/a>